Poděkování, pochvaly i dotaz či připomínku lze psát nově přes web. V případě souhlasu rádi zveřejníme

15. 8. 2024

KRÁTKÁ INFORMACE, REFERENCE

Rokycanská nemocnice dostává průběžně od svých pacientů či jejich blízkých poděkování a pochvalu za péči a léčbu. Někdy mailem, někdy tradičním psaným dopisem, někdy osobně a nezřídka přes messenger či nemocniční facebook. „K těmto variantám přidáváme nově i možnost napsat pochvalu, děkovný vzkaz, ale třeba i připomínku, námět nebo dotaz přes kontaktní formulář Reference přímo na webu nemocnice,“ říká mluvčí nemocnic Plzeňského kraje Jiří Kokoška. Tento způsob navíc umožní některé ze vzkazů na webu i přímo zveřejnit. Kontaktní formulář Reference se objevuje v podobě vyskakujícího růžové okna ve spodní části každé webové stránky.

Každá reakce spokojeného ale i nespokojeného pacienta či návštěvníka je pro nemocnici velice důležitá. „Prosíme neostýchejte se nám napsat klidně jen pár slov ‚líbilo se nám to a to‘ / ‚nelíbilo se nám to a to‘. Každý pozitivní vzkaz udělá radost, dokazuje zdravotníkům, že jejich práce má smysl, a tím je motivuje, aby ji dál dělali naplno a srdcem. Kritické připomínky, pokud jsou jasně popsány, nám naopak pomáhají zjistit případná slabá místa a hledat způsoby, jak je řešit nebo jak komplikacím předcházet,“ doplňuje mluvčí nemocnice.

Kde najít formulář pro reference?

Formulář Reference se objevuje jako růžové okno ve spodní části každé webové stránky na internetu nemocnice. Jeho přímá adresa je www.rokycany.nemocnicepk.cz/reference. V horní části této stránky je formulář pro zaslání vzkazu a pod ním pak už zveřejněné některé reakce pacientů, kteří dali svolení k jejich uveřejnění. Náležitosti formuláře jsou jméno, příjmení a mailový kontakt, přičemž ale příjmení a kontakt nebudou u zveřejněných vzkazů viditelné. Dobrovolné je vyplnění města či obce bydliště a mobil. Kontakty slouží nemocnici pro případ, že by bylo potřeba se autora vzkazu na cokoli doptat.

Pacient může přidat jako hodnocení počet srdíček (5 – nejlepší, 1 – nejhorší), vybrat si téma k němuž se vyjadřuje, jako je třeba porodnice, chirurgie, strava, dotaz, a dále napsat samotný vzkaz. Může mít až 700 znaků. A v závěrů označí, zda nemocnice smí jeho vzkaz zveřejnit (vždy bez přímé možnosti identifikace) či nikoli.

Zveřejnění vzkazů po souhlasu

Zveřejněné vzkazy se objeví ve stránce referencí a filtrované dle jednotlivých pracovišť také ve stránce jednotlivých oddělení. „Samozřejmě každý vzkaz také předáváme na dané pracoviště, aby se s ním adresáti mohli seznámit,“ doplňuje Kokoška s tím, že od testovacího spuštění formuláře v polovině července už přišlo prvních 10 vzkazů. Některé uvádíme níže. 


                               

První z referencí v novém formuláři

14. 8. 2024

Rád bych se podělil se zkušeností a to s pohotovostí, počínaje příjmem, RTG až po pana doktora Havla, vše naprosto perfektní, lidskost a empatie, které jsou už dnes téměř vzácné. S opakovanou návštěvou o dva dny déle vše stejně perfektní. Jsme moc mile překvapeni, Vám všem patří obrovský dík za to, jakou a hlavně jak svoji práci, poslání děláte ..... Díky             Petr B.


5. 8. 2024

Moc děkuji všem sestřičkám a zdravotnímu personálu interního odd. za pomoc, která se mi od nich dostala.      Antonín P., Praha


25. 7. 2024

Ráda bych pochválila personál interního příjmu, zvláště paní primářku Hatlmanovou,i při jejích obrovských zkušenostech, kdy jistě viděla, že stav mého dědečka je nezvratný, chovala se velice profesionálně a hlavně lidsky!! Dále děkuji všem sestřičkám na interně C a těhotné paní doktorce za úžasný přístup během dědečkovo posledních chvil, jste skvělý tým, přeji vám všem hodně sil při vaší náročné práci.

Dále bych chtěla velice pochválit pana Hynka Parýzka z oddělení patologie. Po smrti mého milovaného dědečka se nám velice věnoval, vše nám v naší bolestivé situaci vysvětlil, umí se vcítit do bolesti, kterou člověk prožívá... Je to opravdu člověk na svém místě a práce je mu posláním, dělá ji srdcem, lidsky a přitom velice profesionálně! Dal nám spousty rad od srdce nad rámec svých povinností. Buďte hrdí, že máte v týmu tak bezvadného kolegu. Ještě jednou děkuji. S úctou za celou naši rodinu                   A.F.


18. 7. 2024

Děkuji chirurgickému odd. a zejm. primáři MUDr. Hajžmanovi za věřím dobře provedenou operaci. Už druhý den jsem se cítila mnohem lépe. A děkuji také za vysvětlení celého postupu a uklidnění před zákrokem a hlavně před uspáním - z toho jsem dřív měla největší strach, ale doktor mi vše hezky popsal. A díky i dalším lékařům, ale také sestřičkám za hezké chování během pobytu na pokoji. Ne, že bych se chtěla do nemocnice a na operační sál vracet, ale bylo to u vás celkem fajn :). Jen tak dál.            PM


14. 7. 2024

Dobrý den, děkujeme s rodinou za péči o mého tatínka a našeho dědečka Václava Ď. který se u vás léčil v červnu. Pozdravuje všechny sestřičky. Vláďa, Jana, Dan, Mára a Míša


12. 7. 2024

Jsem ráda, že máme v Hrádku svoji dětskou praktickou lékařku. S veškerou péčí v ordinaci jsem moc spokojená a jsem ráda, že ordinace má nové opravené prostory. Pro obě naše děti je návštěva doktora a zvlášť v běžné nemocnici nebo jakkoli neosobním neveselém prostředí stresující. V naší nové ordinaci a čekárně se ale cítí dobře a jednání doktorky jim také pomáhá. Děkuji.   MichLe


Více www.rokycany.nemocnicepk.cz/reference/ 

Zpět

Zápatí - další informace

ESF EU - kopie MMR

Copyright ©2024 Klatovská nemocnice, a.s. | NPK
Created by Beneš & Michl.

× Jste s naší péčí spokojeni?
Prosíme, podělte se o vaše zkušenosti! Děkujeme.