Byli jste s námi spokojeni? Podělte se s námi o vaše zkušenosti
| 18. 10. 2025 |
Josef E. Tymákov |
chirurgie - Hospitalizace na Chirurgickém oddělení RN téměř třítýdenní pro bolesti žaludku. Děkuji za péči všem lékařům a ošetřujícímu personálu. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Děkujeme Vám za milá slova a čas, který jste věnoval Vašemu poděkování. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti s péčí našeho chirurgického oddělení a předáme Vaše uznání lékařům i ošetřujícímu personálu. Jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci, a přejeme pevné zdraví a brzké úplné zotavení. | |
| 15. 10. 2025 |
IF Rokycany |
jiné pracoviště - Ráda bych poděkovala za ošetření mého syna na chirurgické ambulanci, dětské pohotovosti a obzvláště pak laborantce na RTG, která měla naprosto úžasný přístup k plačícímu dítěti, které dokázala svým milým jednáním uklidnit. Na všech zmíněných pracovištích jsem se setkala s opravdu hezkým přístupem k malému pacientovi. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Děkujeme za Vaše milé poděkování a krásná slova, která nás velmi potěšila. Jsme rádi, že jste byla spokojena s péčí na chirurgické ambulanci, dětské pohotovosti i na RTG pracovišti. Vaše pochvala bude s radostí předána všem zúčastněným, zejména paní laborantce – takové ocenění od rodičů malých pacientů je pro náš personál tou největší odměnou. Přejeme Vašemu synovi pevné zdraví a Vám spoustu klid | |
| 14. 10. 2025 |
Josef K. |
chirurgie - Naprosto otřesný přístup p. Pangerla. Přišel jsem po 14 dnech na kontrolu sešroubované nohy a vyndání stehů. Pan doktor se ani nezvedl ze židle, ani mě nenechal domluvit, že si obtíže mám řešit s operatérem. A do zprávy napsal protahovat nohu do plné zátěže, bez kontroly. Naštěstí jsem potom hodinu čekal na odvoz a paní, která mě slyšela na recepci ptát se na operatéra (prý bude až za týden), mě pak poslala na oddělení, že tam začali posílat lidi na konzultaci. A s překvapením jsem se dozvěděl, že to nesmím zatěžovat ještě 4 týdny! Jinak se ten šroub vytrhne nebo ohne. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a za to, že jste se podělil o svou zkušenost. Omlouváme se za vzniklé potíže a nedorozumění. Jsme rádi, že jste nakonec obdržel správné informace o dalším postupu a věříme, že se Váš zdravotní stav bude dobře vyvíjet. Pokud byste měl zájem, můžeme Vaši zkušenost podrobněji prověřit –napište nebo nás kontaktujete telefonicky. Přejeme Vám brzké uzdravení. | |
| 14. 10. 2025 |
Josef K. |
chirurgie - Přístup sestřiček na oddělení B i pana doktora Mikoláška před a po operaci byl skvělý, i příprava na operaci. Ležel jsem jen 3 dny a jedl jen den, ale i tak mi jídlo přišlo dobré a pestré, vše nádherně čisté a nebyl problém něco zařídit (lampičku, aby nám nesvítilo do očí)¨. Děkuji a přeji jim klidné dny a hlavně noci. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Moc děkujeme za Vaše milá slova a krásné hodnocení péče našeho personálu. Velmi nás těší, že jste byl spokojen s přístupem sester i pana doktora Mikoláška a že jste ocenil prostředí i služby během Vaší hospitalizace. Vaše poděkování rádi předáme celému týmu oddělení – podobná zpětná vazba je pro všechny velkou motivací a potvrzením, že jejich práce má smysl. Přejeme Vám pevné zdraví. | |
| 12. 10. 2025 |
Sourav S. roycany |
chirurgie - Hello Everyone,Greetings. I had my appendicitis surgery on 16th july here . To be honest the care ,respect and love i got from here is something immeasurable. To be honest , i had no friends or family here .As i was totally alone ,i was afraid about everything but i am totally satisfied with the rokycany hospital. best Regards, S.S. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Thank you for your kind and sincere words. We are very happy that you felt safe with us and that our team was able to provide you not only with professional care, but also with human support during the time when you were far from your loved ones. Your recognition will please everyone who took care of you. We wish you good health and much happiness in the days to come. |






