Byli jste s námi spokojeni? Podělte se s námi o vaše zkušenosti
| 4. 12. 2025 |
Drahomira K. Holoubkov |
následná péče, sociální - Děkuji za péči o paní J.H. na interním oddělení a oddělení následné péče příjemné jednání lékařů i sestricek |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Děkujeme za Vaše milé poděkování. Jsme rádi, že jste byla s péčí na interním oddělení i oddělení následné péče spokojena. Vaše slova předáme. | |
| 1. 12. 2025 |
MO Rokycany |
Dobrý den, Chtěla jsem se Vás zeptat ohledně parkování pro maminky s novorozenci. Jelikož při příjezdu do nemocnice na nové parkoviště nikde nevidím vyhrazeno, kde by maminky v klidu mohly zaparkovat, vyložit kočárek. Jen samé místa pro postižené. Nebylo by teda z těch 6 míst uvolnit polovinu pro nás? Nebo alespoň na bázi share? Kdo dřív přijede tak.... Děkuji a přeji hezký den M.O. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Dobrý den, děkujeme Vám za zaslaný podnět i za to, že jste se na nás obrátila. Vyhrazená parkovací místa pro osoby se zdravotním postižením jsou zákonným standardem, který musíme zachovat v plném rozsahu. | |
| 27. 11. 2025 |
Dana V. Číčov |
chirurgie - Děkuji lékařům, sestřičkám i ostatnímu personálu chirurgického oddělení za péči, empatii, lidský přístup a celkově příjemné prostředí. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Dobrý den, moc Vám děkujeme za Vaše milá slova a pozitivní hodnocení. Velmi nás těší, že jste byl spokojen s péčí lékařů, sester i ostatního personálu chirurgického oddělení. Empatický a lidský přístup je pro nás prioritou, a o to více si vážíme, když je naše snaha pacienty vnímána. Děkujeme, že jste si našel čas podělit se o svou zkušenost. | |
| 18. 11. 2025 |
Josef K. Mirošov |
chirurgie - Přijel jsem cca ve 14:30 s natrženým rtem. Doktor dvou sestrám řekl ať mu podají střebatelné sítí, a oni mu podali normální! Když jsem přijel na vyndání stehů opět ve 14:30, tak sestra na recepci byla na mě nepříjemná že mám přijít dopoledne! Promiň te ale chodím do práce každý den od rána někdy až do večera. Chování sester je překvapující!? |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl při ošetření i následné kontrole nepříjemnou zkušenost. Situaci prověříme. Chápeme, že vzhledem k pracovní době nemáte možnost dostavit se dopoledne, a je nám líto, že Vám to bylo sděleno nevhodným způsobem. Naše sestry upozorníme na nutnost vstřícné a profesionální komunikace. Přejeme brzké zhojení a hezký den. | |
| 6. 11. 2025 |
Petr T. |
chirurgie - Dobrý den. Dlouho jsem přemýšlel, zda se podělit o zkušenost, ale považuji to za nutné. Kontrola na chirurgické ambulanci u p. Honzíka byl opět zážitek. První šok byla informace, že kompresní punčocha funguje stejně jako ortéza. Trochu jsem znejistěl. Druhý šok přišel, když mi bylo řečeno, že na kontrolu máme přijít za týden, nebo dva a nebo vůbec... Než jsem jsem se stačil vzpamatovat byl pan. Honzík už pryč z ordinace. Neskutečná kombinace arogance a lhostejnosti. Jedu s dcerou do Plzně a doufám, že je v pořádku. |
| Bc. Monika Součková, MBA, manažer kvality | Děkujeme, že jste se rozhodl podělit o svou zkušenost. Mrzí nás, že kontrola na chirurgické ambulanci neproběhla podle Vašich očekávání. Vážíme si každé zpětné vazby, protože nám pomáhá zlepšovat poskytovanou péči i komunikaci s pacienty. Situaci budeme interně prověřovat, abychom mohli zajistit nápravu a předešli podobným situacím v budoucnu. Přejeme Vaší dceři brzké uzdravení. |






