28. 8. 2024 |
Michaela Č.
Lhůta 59
|
chirurgie -
Úžasný přístup na dětském oddělení, milá sestřička, milá a velmi pečlivá paní doktorka. Na pohotovosti na chirurgii milý, klidný, pečlivý pan doktor i fajn sestřička. Všichni usměvaví a snaží se pomoci. Ochotná a příjemná je i paní v recepci. V této nemocnici jsme byli s dětmi opakovaně a vždy jsme byli moc spokojeni. Velmi jim všem děkuji a přeji vše dobré.
|
|
Tým RN |
Děkujeme. S radostí všem vyřídíme. |
27. 8. 2024 |
HM
Mýto
|
jiné pracoviště -
Dobrý den. Po týdnu neúspěšného volání na plicní ambulanci (i přes spojovatelnu) se mě nepodařilo dovolat ohledně objednání na vyšetření. Na spojovatelně mi bylo řečeno "nemohu vám pomoci" . Můžete mě sdělit, jak mám nadále pokračovat? Děkuji
|
|
Tým RN |
Dobrý den, plicní ambulance je soukromý subjekt, který má prostory v Rokycanské nemocnici pronajaté, ale RN jej neprovozuje, za provoz nezodpovídá a nemá k němu ani aktuální informace. Doporučujeme mrknout přímo na web ordinace www.plicnialergologie.cz |
21. 8. 2024 |
Michaela N.
Lomnice
|
chirurgie -
Ráda bych touto cestou poděkovala za péči o dceru, která přišla k panu doktorovi Tihlaříkovi na chirurgii, za jeho úžasný přístup k dětem a za celkové vysvětlení diagnózy a chování. Tento přístup k lidem/dětem se málokdy vidí. Má srdce na správném místě.
|
|
Tým RN |
Děkujeme. s radostí vyřídíme. |
21. 8. 2024 |
Marta T.
|
chirurgie -
Dne 21.8.2024 jsme kolem 16:00 byli se synem akutně na chirurgické ambulanci. Chtěli bychom moc poděkovat sympatickému, hodnému a hlavně trpělivému panu doktorovi, který měl dnes službu a také panu primáři Hajžmanovi a také skvělé sestřičce! Všichni byli k synovi velmi nežní, ohleduplní a přesto pečliví. Mockrát děkujeme za všechno, hlavně za váš lidský přístup, více takových jako tito tři.
|
|
Tým RN |
Děkujeme. Vzkaz s radostí předáme. |
14. 8. 2024 |
Petr B.
Osek u Rokycan
|
jiné pracoviště -
Rád bych se podělil se zkušeností a to s pohotovostí, počínaje příjmem, RTG až po pana doktora Havla, vše naprosto perfektní, lidskost a empatie, které jsou už dnes téměř vzácné. S opakovanou návštěvou o dva dny déle vše stejně perfektní. Jsme moc mile překvapeni, Vám všem patří obrovský dík za to, jakou a hlavně jak svoji práci, poslání děláte ..... Díky. Petr B.
|
|
Bc. Součková, manažer kvality |
Dobrý den, děkujeme za slova pochvaly. Vážíme si toho. |