Byli jste s námi spokojeni? Podělte se s námi o vaše zkušenosti
27. 8. 2024 |
HM Mýto |
jiné pracoviště - Dobrý den. Po týdnu neúspěšného volání na plicní ambulanci (i přes spojovatelnu) se mě nepodařilo dovolat ohledně objednání na vyšetření. Na spojovatelně mi bylo řečeno "nemohu vám pomoci" . Můžete mě sdělit, jak mám nadále pokračovat? Děkuji |
Tým RN | Dobrý den, plicní ambulance je soukromý subjekt, který má prostory v Rokycanské nemocnici pronajaté, ale RN jej neprovozuje, za provoz nezodpovídá a nemá k němu ani aktuální informace. Doporučujeme mrknout přímo na web ordinace www.plicnialergologie.cz | |
21. 8. 2024 |
Michaela N. Lomnice |
chirurgie - Ráda bych touto cestou poděkovala za péči o dceru, která přišla k panu doktorovi Tihlaříkovi na chirurgii, za jeho úžasný přístup k dětem a za celkové vysvětlení diagnózy a chování. Tento přístup k lidem/dětem se málokdy vidí. Má srdce na správném místě. |
Tým RN | Děkujeme. s radostí vyřídíme. | |
21. 8. 2024 |
Marta T. |
chirurgie - Dne 21.8.2024 jsme kolem 16:00 byli se synem akutně na chirurgické ambulanci. Chtěli bychom moc poděkovat sympatickému, hodnému a hlavně trpělivému panu doktorovi, který měl dnes službu a také panu primáři Hajžmanovi a také skvělé sestřičce! Všichni byli k synovi velmi nežní, ohleduplní a přesto pečliví. Mockrát děkujeme za všechno, hlavně za váš lidský přístup, více takových jako tito tři. |
Tým RN | Děkujeme. Vzkaz s radostí předáme. | |
14. 8. 2024 |
Petr B. Osek u Rokycan |
jiné pracoviště - Rád bych se podělil se zkušeností a to s pohotovostí, počínaje příjmem, RTG až po pana doktora Havla, vše naprosto perfektní, lidskost a empatie, které jsou už dnes téměř vzácné. S opakovanou návštěvou o dva dny déle vše stejně perfektní. Jsme moc mile překvapeni, Vám všem patří obrovský dík za to, jakou a hlavně jak svoji práci, poslání děláte ..... Díky. Petr B. |
Bc. Součková, manažer kvality | Dobrý den, děkujeme za slova pochvaly. Vážíme si toho. | |
5. 8. 2024 |
Antonín P. Praha |
interna - Moc děkuji všem sestřičkám a zdravotnímu personálu interního odd. za pomoc, která se mi od nich dostala Antonín P., Praha |
Bc. Součková, manažer kvality | Dobrý den, děkujeme za Váš vzkaz. |